melie

Alla inlägg under november 2011

Av Emelie - 27 november 2011 22:19

Just det! Skulle ju visa nya ramarna från Ikea:


   


1: Två bilder på mig och Andreas från förra sommaren.

2: Gravidmagen 1-2 veckor innan Ebba kom till världen :)

3: Stjärnan själv ;)

4: Mamma, jag, gullungen:)

Av Emelie - 27 november 2011 22:19

Just det! Skulle ju visa nya ramarna från Ikea:


   


1: Två bilder på mig och Andreas från förra sommaren.

2: Gravidmagen 1-2 veckor innan Ebba kom till världen :)

3: Stjärnan själv ;)

4: Mamma, jag, gullungen:)

Av Emelie - 27 november 2011 22:14

       


Lilla terroristen ;P och Ebbas frisyr är vääldigt..speciell......



           


Lilla charmtroll <3





Fångade en nysning på bild :D Haha!

    

 

Av Emelie - 27 november 2011 22:05

Idag var vi i Borås och hämtade min bil som jag fått av pappa :) Typ så här ser den ut:

 

Mitsubishi galant -99.


Så nu fattas "bara" körkortet....


och lite mek från Andreas sida :D


Usch vill inte göra en till uppkörning :( Det var ca 7 månader sist, kanske dags :/



Stella har fyllt hela 4 år men kunde inte komma på kalaset för jag jobbade då, men idag fick hon sin present. En barn ipad :D Fick idéen från grannen för hon skulle köpa en till sin dotter och den gick hem :) Stella var superduktig! :)


Vilda har blivit jätteduktig och stor, snart 1 år! Herregud vad tiden går fort!! och Ebba blir ett halvår på Onsdag..ojoj!


Nu har verkligen stormen dragit igång, hoppas det inte blir värre. Låter redan som fönstrena ska blåsa in, träder gungar som fan och tydligen har ett tak blåst bort en bit från vårt hus!!! SHIT!


Aja nu orkar jag inte skriva mer, men kommer ett inlägg med bilder!

Av Emelie - 22 november 2011 23:55

Nu ska jag börja blogga lite igen tänkte jag! :D Klockan 23:56 kom jag på denna bra idé! :D Idag var jag, Sabina och Ebbsan på Ikea. Ebba var sååå duktig, måste skryta om det! Hon var glad hela tiden och vi var där läänge! Satt i sin vagn och lekte med sina leksaker och kollade på folk :). Vi käka köttbullar ofcours! och lite kaffe o cheesecake innan vi åkte hem. Sabina köpte en reflexväst o köttbullar, storshopparn ;D Jag köpte liite mer..men vet ju aldrig när jag kommer dit igen, Andreas är la inte alltid så pigg på att åka dit, hehe:P Detta köpte jag:  

Till Ebbas rum, söt förvaring! :)

  

12 spänn, galet!

 

12 kr här med, matskålar till Ebbsan.

 

HUR BRA ÄR INTE DOM DÅ?! Ebba äter ju med hela kroppen så :D 

 

Handdocka, Lejonet.

 

Fingerdocka, Ormen

 

2 st förvarings"lådor" till leksaker. ASBRA tycker jag för dom är mjuka så hon inte slå huvudet i dom när dom välter (är jag nojig nu kanske :D) men så när hon sitter ner och vill ha någon leksak så räcker det att dra i kanten lite så böjer ju hela korgen på sig så då kanske hon kan få tag i dom själv sen :)

   

Så söta, dog lite..ångrar att jag inte köpte hela bondgården dock.. fast det hade kostat 450:- så får ta det någon annan dag, hoppas dom finns kvar då!

  

GULLIGT! :D

 

19 spänn, kul leksak som kan användas länge. Just nu kommer dom ha plats i Ebbas mun och bankas i bordet :P

 

Assöta dessa med :D

       

2 sttill stl A3, kan fota resultatet imorgon

 

2 st En till gravidmagen och en till ett litet "ordspråk" till sovrummet, kan visa imorgon.

 

ÄNTLIGEN säger jag bara

 

Sånna fast utan fack och mindre, 4 st, till tv-bänken. Så smalt imellan så inget finare får plats. Nu slipper man se röran av små grejs iaf :)

 

Ny kudde till Ebba, den förra är minst sagt förbrukad :D

         


och 2 förgreningsdosor (heter det så?) och 1 förlängningssladd.



Presentation


Emelie 22 år från Borås. Bor numera i Vedum med min älskling Andreas och våran dotter Ebba som är född 30 Maj 2011.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards