melie

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Äckelgubbe

Av Emelie - 1 februari 2012 18:26

Sen ska jag berätta om  en äcklig sak som hände i Trollhättan. Dom har en jättebra Babylouge där det finns soffa, micro, bord, toa, skötbord. Vi gick in där direkt när vi kom för att byta blöja på Ebba. Då kommer det in en gubbe och är allmänt konstig "eeeh äär ni klaara...snart..eller..??" samtidigt som han står och glor! "Ja vi är klara strax?" "ehh aa okej" så går han ut. När vi är klara går han in (finns toa där) och vi tänkte inte mer på det. Sen 1,5 tim senare är det dags för blöjbyte igen, då går jag och Ebba in själva, denna gången låser jag. Det rycker 2 ggr i dörren, ena gången var Sabina. När vi går ut står samma gubbe och väntar IGEN och går in efter oss. Då börjar vi tycka det är skumt! Vi kollar toan jämte, den är ledig.


VA I HELVETE har han där och göra? Jag tänker direkt äckelpedofil/blöjälskare?? Vi säger till vakten och han går in, då sitter gubbfan med en blöja i soffan och säger att han väntar på sin son och barnbarn som han ska byta blöja på??? SJUKA JÄVEL!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 26 juli 2012 23:43

Det ska vara härligt ibland, sägs det. Jag och Andreas har snarare längtat ihjäl oss! Men vi har försökt att låta bli att kidnappa henne tillbaka, mamma bor ju i Stockholm (stuga i uhamn) så får väl unna henne detta :p. Vi har tvättat, spelat mini-go...

Av Emelie - 24 juli 2012 21:54

Kör en jobba-11 dagar i streck-period nu så orkar inte blogga ;) bjuder på lite bilder istället...

Av Emelie - 21 juli 2012 17:28

Försov mig idag, vakna i panik, sprang till bilen och iväg till jobbet. Nät jag kom fram titta jag mig i spegeln, åh herregud håret stod åt alla håll, men men 20 min sen är inte dåligt när man vaknar 06.53, 20 min resväg, framme 07.20. Slutade kl ...

Av Emelie - 21 juli 2012 00:08

Nu ska jag och min lilla bebis sova, Andreas kollar film men tomt i sängen är det inte ändå, Ebba vet hur man tar gott om plats :)...

Av Emelie - 20 juli 2012 23:01

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än jobbat, 11-21 rättare sagt. När Ebba vaknade vid kvart i åtta så hämtade jag henne till våran säng och myste lite till. Hon var dock pigg som en mört så hon kröp mest runt i sängen och väckte pappa ge...

Presentation


Emelie 22 år från Borås. Bor numera i Vedum med min älskling Andreas och våran dotter Ebba som är född 30 Maj 2011.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards