melie

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Pancakes

Av Emelie - 20 september 2011 21:43

Övningskörde lite idag, gick ski! Jag blir fan bara sämre och sämre! Andreas var måttligt ARG på mig. Skrapa i fälgen i en kantsten på Icas parkering,  o när jag skulle fickparkera så höll Andreas på att få en hjärtattak för jag kom i rätt hög fart och var nära på att skrapa sidan av bilen i en annan (parkeringen blev dock bra :O). När jag körde in på grusvägen till horshaga så sa Andreas att om jag kör så på en uppkörning så kommer jag aldrig klara det, för det var aggresivt. För hög fart innan jag ska svänga och sen gasar jag för snabbt när jag svängt. Alltså hög fart, tvärtnit, sväng, fullgas..Blir lite galen på mig själv, inte gjort så innan men jag är så jävla trött på skiten! Så känner jag mig stressad utan anledning. När jag sitter själv i bilen så kör jag MYCKET bättre, inge tjöt :)


Katta fyller år idag så hon har bjudit på pannkakor med nutella och banan, gottigott :)


"Stor"handlat idag, eller vi skulle göra det, men bidde inte så mycket mat ändå..fiskpinnar, köttfärs, prinskorvar, potatis, bröd, fruktogrönt o mjölk typ :D Får handla mer nästa vecka, men utan Andreas för går inte o storhandla med han, bara för han inte äter så mkt så tycker han inte man behöver så mycket mat, men det går åt + att det är gött o slippa handla var och varannan dag :P Jag går ju till ICA i Vedum typ 4 ggr i veckan :D och där är det dyyrt!


Jag skulle visst jobba i helgen, glömt bort det, tur att dom ringde mig idag och sa det damtidigt som de fråga om jag kunde jobba nästa helg också. Jobbar 14-20 på lördag och 08-14 på Söndag med lill-kortis (de som är lite yngre). Ska bli skoj :) Nästa helg tackade jag nej till, kan tyvärr inte :(. Mamma kommer ju från Stockholm och vi har ett fullt schema med folk vi ska hälsa på och så, ska bli skoj :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 26 juli 2012 23:43

Det ska vara härligt ibland, sägs det. Jag och Andreas har snarare längtat ihjäl oss! Men vi har försökt att låta bli att kidnappa henne tillbaka, mamma bor ju i Stockholm (stuga i uhamn) så får väl unna henne detta :p. Vi har tvättat, spelat mini-go...

Av Emelie - 24 juli 2012 21:54

Kör en jobba-11 dagar i streck-period nu så orkar inte blogga ;) bjuder på lite bilder istället...

Av Emelie - 21 juli 2012 17:28

Försov mig idag, vakna i panik, sprang till bilen och iväg till jobbet. Nät jag kom fram titta jag mig i spegeln, åh herregud håret stod åt alla håll, men men 20 min sen är inte dåligt när man vaknar 06.53, 20 min resväg, framme 07.20. Slutade kl ...

Av Emelie - 21 juli 2012 00:08

Nu ska jag och min lilla bebis sova, Andreas kollar film men tomt i sängen är det inte ändå, Ebba vet hur man tar gott om plats :)...

Av Emelie - 20 juli 2012 23:01

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än jobbat, 11-21 rättare sagt. När Ebba vaknade vid kvart i åtta så hämtade jag henne till våran säng och myste lite till. Hon var dock pigg som en mört så hon kröp mest runt i sängen och väckte pappa ge...

Presentation


Emelie 22 år från Borås. Bor numera i Vedum med min älskling Andreas och våran dotter Ebba som är född 30 Maj 2011.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards