melie

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Sammanfattning!

Av Emelie - 11 oktober 2011 21:17

Nu har jag varit sjukt dålig på att blogga men har verkligen inte orkat :D Så nu ska jag sammanfatta 6 dagar..humm..

Onsdag:  Hängde nog mest med mina supergrannar :D och myste med Ebbsan :)

Torsdag: Tvättade, fick en mobil av granne =)))) GLAD! Eller jag fick låna på obestämd tid :)

Fredag: Hälsade på Carro på jobbet o fikade, var på bibblan, Sen kom Therese och hälsade på och vi gick på promenad med Sabina och Emelie :)

Lördag: Var i Vara o luncha med Älskling, sen fikade vi i Horshaga och sen promenad med grannarna.

Söndag: Promenad med Älsklingarna till Andreas Farmor o Farfar där vi fika o slöa, sen senare på kvällen promenad med grannarna och lite wii spel men Emelie hade tränat så det var fusk! ;)

Måndag: Promenad med grannarna! Dom är så duktiga som får mig motionera :D. Sen gjorde jag inte så mkt, Ebba var grinig :( Åt dåligt! Jo vi köpte present till Maries dotter Molly som vi skulle hälsat på idag!


Trapphäng, städ, matlagning, o soffmys alla dagar..nä nu ljög jag, har bara plockat undan 2 dagar :P


Fan vad hemst att sammanfatta dagarna så, jag får inte gjort nått ju! Tiden bara rinner iväg!! :O


Denna dagen blir lättare att skriva om för minnet är lite fräschar :P

Ebba vaknade först kl 00:30, åt lite, somnade. Sen vaknade hon kl 03 och verkligen skrek HYSTERISKT! Fick halvt panik jag! Hon var sååå varm! Vi tog tempen, 38,6 och hon fick nästan ingen luft för hon var sååå täpp! Hon fick en alvedon i rumpen och koksalt i näsan och lyckades få i sig lite ersättning sen somnade hon. Kl 07 vaknade hon likadant som vid 03, skrek som hon hade fruktansvärt ont :( tog tempen igen 38,0, gav en alvedon till och koksalt, hon åt typ en halv flaska. Ringde BVC vid 09 och fick en tid kl 11...


fortsättning följer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 26 juli 2012 23:43

Det ska vara härligt ibland, sägs det. Jag och Andreas har snarare längtat ihjäl oss! Men vi har försökt att låta bli att kidnappa henne tillbaka, mamma bor ju i Stockholm (stuga i uhamn) så får väl unna henne detta :p. Vi har tvättat, spelat mini-go...

Av Emelie - 24 juli 2012 21:54

Kör en jobba-11 dagar i streck-period nu så orkar inte blogga ;) bjuder på lite bilder istället...

Av Emelie - 21 juli 2012 17:28

Försov mig idag, vakna i panik, sprang till bilen och iväg till jobbet. Nät jag kom fram titta jag mig i spegeln, åh herregud håret stod åt alla håll, men men 20 min sen är inte dåligt när man vaknar 06.53, 20 min resväg, framme 07.20. Slutade kl ...

Av Emelie - 21 juli 2012 00:08

Nu ska jag och min lilla bebis sova, Andreas kollar film men tomt i sängen är det inte ändå, Ebba vet hur man tar gott om plats :)...

Av Emelie - 20 juli 2012 23:01

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än jobbat, 11-21 rättare sagt. När Ebba vaknade vid kvart i åtta så hämtade jag henne till våran säng och myste lite till. Hon var dock pigg som en mört så hon kröp mest runt i sängen och väckte pappa ge...

Presentation


Emelie 22 år från Borås. Bor numera i Vedum med min älskling Andreas och våran dotter Ebba som är född 30 Maj 2011.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards