melie

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Emelie - 13 april 2011 19:24

  

Bästa köpet ever! 175 kr hos Life. Min rygg, svank värker så på kvällarna. Kan värmas i micro eller läggas i frysen (om man har stukat, bränt sig eller liknande) och kommer vara så användbar. Även när värmen gått bort är den skön att ha vid svanken som stöd när man sitter.

Ska även ta med den till förlossningen..måste fixa tvättbart överdrag bara :D

Av Emelie - 13 april 2011 19:21

Är halva reapriset på Lindex så jag passade på att köpa 1 body och 2 byxor till bebbe.

   stl: 56


  Stl: 56 och 62


Skulle kostat 240 kr, jag betalade 75 kr :)

Av Emelie - 13 april 2011 19:06

   Jag har äntligen hittat en vårjacka! Så jag har letat! Mina krav var:

-Den skulle vara mörk (hundarna smutsar ner mig direkt ändå..och jag själv med kanske :P)

-Den skulle vara lång (över rumpan) så man kan sitta på den och den värmer och ja det är snyggare :P

-Den skulle ha luva för ett paraply är jobbigt (speciellt om man ska köra barnvagn) och jag får lockigt hår när det regnar :)

-Den skulle ha bra fickor för alla miljoner saker jag alltid ska bära med mig :D

-Den skulle inte vara i bomull för den ska vara praktiskt (lätt att torka av) och tåla regn och vind.

-Den ska passa nu (öppen) och även efter graviditeten.

Ja det var svårt att hitta! Men äntligen!

 

  Från Lindex, 499:- och trots stl XS fick magen plats :)

  och det är dragsko nertill och i midjan så jag slipper se ut som en kubik som jag gör i den jackan jag har lånat av Andreas :D

Av Emelie - 13 april 2011 19:03

Har gjort en till tavla som jag ska hänga ovanför bebbes säng :) Jag har snott idéen som vanligt, men har ingen egen fantasi :P Bättre att måla en egen än att köpa iaf :)


 

Av Emelie - 13 april 2011 18:52

Det rör sig SÅ mycket nu! Det är tungt och vissa stunder gör det såå ont att gå :( Känns som en kniv som skär. Ska testa sånt "foglossnings-bälte", hoppas det funkar. Fast jag är ändå så lycklig! Snart är det dagt för dig att komma ut och vi längtar  :)

  Haha här tyckte jag magen var stor och var rädd för att det skulle synas på jobbet :D


 

Nu är du så här stor :D


  och jävligt sne på kvällarna :

Av Emelie - 13 april 2011 18:41

  Här ligger min älskling och sover så sött :)

  Här har jag målat på stackarn ;P


Han är världens bästa människa och jag älskar han så oerhört mycket! :) Han kommer bli världens bästa pappa också :) <3


Av Emelie - 13 april 2011 18:31

Glömt att visa våra nya mattor. Jag är supernöjd! Det är plastmattor och det kommer bli så mkt mer hygieniskt och lättare att hålla rent. Hundhår fastnar inte och går lätt att torka bort lort från tassar, mat och annat spill.


Den med stjärnor är 70x250 och ska vara i hallen, den kostade 740 kr.

den med blommor är 70x200 och ska vara i köket (vid spis, diskbänk), den kostade 640 kr.

Vi köpte dom på Berno möbler i Vårgårda, dom hade massor så svårt att välja, men det ska nog bli bra i den nya lägenheten, det är jag övertygad om :)

 

Sen vill jag ha dessa gardiner till köket, men vet inte vilket mått det är på fönstret så får vänta lite.

 

Presentation


Emelie 22 år från Borås. Bor numera i Vedum med min älskling Andreas och våran dotter Ebba som är född 30 Maj 2011.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards